torsdag den 19. april 2012

En newyorker kom til byen

- og jeg skulle møde hende for første gang


Og ja, du gættede helt rigtigt. Den kære Birthe kom nemlig til Aalborg idag, og det har jeg længe set frem til.

Birthe skrev nemlig en mail til os tøser fra cupcake-mafiaen, at hun i forbindelse med Ordkraft kom til Aalborg. Hun foreslog at mødes, og det var vi alle selvfølgelig helt friske på :-) Idag kom hun så endelig, og vi skulle mødes med hende kl. 15.00, hvor turen gik et smut på  Penny Lane og derefter videre på Caféministeriet til en tidlig aftensmad.

Birthe skulle nemlig allerede være i nordkraft igen kl. 18.30, hvor hun nu står ved sin lille stand, klar med en god portion cookies og en lille snak omkring blogs og det at være blogger. Du kan stadig nå ned og hilse på Birthe, hvis du tilfældigvis lige er i Aalborg :) Hun er at finde lige indefor døren til venstre ;)  


Jeg siger jer bare - de cookies her er værd at kigge forbi efter. Så hvis du ikke er interesseret i ord eller Birthe, så bare kom forbi efter disse cookies, for de er "to die for". Skynd dig blot, for der var også mange andre, der var ret vilde efter Birthes cookies :) Uuhm.

Tusind tak for en dejlig eftermiddag og aften søde Birthe :) Det var så rart endelig at møde dig "in real life" :) Godt du kom et smut til Ålleren :)

4 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk været lidt nysgerrig længe. Jer madbloggerpiger - er i bare tilfældigt blevet venner gennem bloggen, eller kender i hinanden fra bymiljøet, skole, fælles venner eller ligende?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har været igennem bloggen vi har lært hinanden og kende. Dog kendte Line og Bitten hinanden inden. De var barndomsveninder :) Men ellers har vi andre mødt hinanden igennem bloggen - dejlig dejlig måde at få nye veninder på :)

      Slet
  2. Det var fantastisk at møde dig, men vi fik nu ikke talt nok, syntes jeg :-)

    Tak fordi du prøvede at få folk ned og få en cookie eller 2 - jeg fik slet ikke dem alle sammen afsat - så kæresten blev glad (og ikke kun for mig) da jeg kom hjem i dag.....

    Håber bestemt at møde dig igen.

    KH
    Birthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, du har ret - vi kunne jo snakke meget mere sammen, men vi havde jo et stramt program ;) Haha. Resultatet på dette må så bare være, at vi skal ses igen snarest :)

      Haha - jeg prøvede virkelig ihærdigt, meeeeen måske folk var gået i dvale på det tidspunkt. Jeg forstår så bare ikke, at dem der nu kom og fik en cookie, ikke kom forbi efter flere, for nøjh de var lækre :) HAPS! Godt manden i huset kunne rumme lidt cookies så ;), men hvem kan ikke det? :D

      I lige måde Birthe - det SKAL vi bare :) SLUT! :D

      Slet