fredag den 27. april 2012

Læseferie forude

- for om lidt går den sidste undervisningsgang igang


Og jeg må nok indrømme, at jeg rent faktisk synes det er lige skræmmende tidligt. I år skal der nemlig afsluttes to fag, dansk og psykologi, hvor psykologi er en skriftlig opgave (som vi ikke skal op i mundtligt) og dansk er både en skriftlig prøve + en skriftlig opgave, som skal trækkes ud torsdag i næste uge, og som er den vi så kommer op i til den mundtlige prøve. Pyyh altså - det kommer lige tæt nok på nu!!!!

Men om ikke andet må jeg se positivt på det, og tænke på alle de lækre og hyggelige morgentimer, jeg kan nyde fremadrettet. For jaja, jeg skal da tidligt op og skrive opgave, meeeeeen mon ikke jeg liige skal have mig en god solid omgang morgenmad inden dagens strabadser går igang - jeg tror det nok ;) Energi må jo til :)

Weekenden står endnu en gang i afslapningens og fejringens tegn, så det bliver en weekend fuld af liv ;) Mine forældre kigger nemlig forbi til en omgang fødselsdagsfejring af Peter og Chillum lørdag aften, også står den på konfirmation søndag :)

Hvad skal I bruge weekenden på?

2 kommentarer:

  1. Jeg skal først have psykologi på mit 4. og sidste år, og til mundtlig eksamen i det. Underligt som uddannelsen er så forskellig fra sted til sted!

    Lyder til du får en dejlig weekend, her står den på afslapning, træning, god mad og tror også lejligheden skal have en overhalingt :-)

    God weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejh hvor mystisk, men ja - det er meget meget underligt, at der er så stor en forskel. Jeg ved at de der går på 1 år nu, de har både psykologi, klm og dansk på første år, og skal så afslutte både psykologi og klm i år. Det er da lidt vildt.

      Uhhm, din weekend lyder heller ikke helt dum :) Og den med lejligheden tror jeg også kommer til at ske herhjemme :)

      God weekend til dig også Trine :)

      Slet