søndag den 24. november 2013

Sweets Festival

- i skønne Århus


For lige om lidt drager jeg, sammen med de dejlige med-bloggere Line, Sabina og Bitten (Camilla mødes vi med dernede), mod Århus og Ridehuset, hvor Sweets Festival 2013 afholdes.

Sweets Festival er en madmesse, hvor de søde sager og små lokale importører og producenter er i fokus. Ridehuset vil være fyldt op med alt fra vin, ost og chokolade til likør, marmelade og most. Altså: den søde og kvalitetsbevidste tands festival! Juhuuuu - det er lige mig :) 

Vi har været så heldige, at have fået billetter til festivalen, og vi glæder os meget til at se (og smage), hvilke lækkerier de kan byde på. Jeg er især spændt på udvalget af chokolade og ost, og glæder mig ekstremt meget til at nyde en dag i de søde sagers tegn - både i form af søde damer og sødt til ganen - uuuhm. Her har jeg i særdeleshed bidt mærke i denne sætning: "ingen poletsystemer eller klippekort - smag på så meget du vil" :) 

Ses vi? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar