fredag den 17. september 2010

1, 2, 3 GO

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave "jomfru-indlægget" - starten er altid den sværeste :) Derfor, vil jeg starte med at sige velkommen til min nye blog. Mit formål med denne blog er, at dele ud af min erfaring, kreationer, tips og tricks og bare generelt min kærlighed og passion for bagværk og kager. Jeg er åben for konstruktiv kritik, gode råd, tips og tricks, ris og ros, og hvad der ellers måtte hjælpe mig på vej, mod et endnu bedre kage/bage paradis. Dette specielt fordi, mit mål for tiden er, at blive bedre til at dekorere mine kager og få dem til at se lækre og delikate ud :) Jeg håber i vil tage godt imod mig og min nye blog, og forhåbentlig også få lidt inspiration herfra :)
Det var alt for nu, pizzadejen kalder - God eftermiddag til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar