mandag den 22. november 2010

Surt opstød!

Så har man oprindeligt fri kl. 12.25 idag, men bliver siddende på skolen til kl. 15.30 for og få lavet opgaven færdig. Jubiiiii, den er nu DONE.

men, men, men - når man så kommer ud til sin cykel, i håb om bare og komme lynhurtigt hjem i varmen, så er cyklen punkteret :( og jeg mener, VIRKELIG punkteret, som i FLAD FLADERE FLADEST! Dooooh. Jow jow, Kristine må så trække hele vejen hjem i blæst, kulde og regn.

Og ja, nu ved jeg da så, hvad gemalen og jeg skal få aftenen til og gå med når han vender hjem igen. Et smut i bilka/biltema efter nyt dæk og ellers bakse med det, så jeg igen i morgen kan hoppe på biken! ååååh altså. Sikke en mandag.

2 kommentarer:

  1. Øv! Håber I får tid til en hyggelig aften, trods cykeldæk-skiftning m.m.

    SvarSlet
  2. Ja, mega øv. Vi har haft en super hyggelig tur i Bilka nu, og gemalen er sendt i "skuret" for og lappe cykel :) også er jeg til gengæld gået igang med en omgang pandekager med is, så der er lidt og lune sig på, når han kommer op i varmen igen :)

    Hav en dejlig aften.

    SvarSlet