tirsdag den 1. marts 2011

Velfortjent

- nemlig en skøn kop Chai te - lige hvad jeg trængte til

- Lektielæsning: Tjek
- Oprydning: Tjek
- Rengøring: Tjek
- Vasketøj: Tjek
- Hundeluftning: Tjek
- To afsnit af Bones: Tjek Tjek

Så nu vil jeg bare slå mig ned i vores nye og vidunder'skønne Charles Eames gyngestol, nyde min Chai, alt i mens jeg vil læse blogs og vente på gemalen kommer hjem.

Aftensmaden skal der nemlig ikke tænkes på, da vi drager længere nordpå i aften, til dejlig varm, og hjemmelavet suppe hos bedstemor og bedstefar :)

God tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Dejligt at kunne tjekke af og nyde roen, når alt andet er klaret :-)

    Jeg vil SÅ gerne have en gyngestol, de er så hyggelige.
    Dejligt med sådanne aftner, hvor der ikke skal tænkes på aftensmad, men bare på at nyde og hygge....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Jaa, det er så rar en følelse. Især fordi man så føler sig fortjent til det også.

    Du skulle tage og anskaffe dig en! Det er et fantastsisk inventar at have i huset, selv hunden elsker og blive lullet i søvn i den når hun putter på skødet ;) Virkelig et hygge-element.

    Ja, det er fantastisk. Især når man ved, at ens bedsteforældre såååå gerne vil. Min bedstemor ser en stor glæde i, at kunne invitere os på mad, især fordi hun ved, hvor meget vi elsker hendes gooode "gammeldags" retter ;)

    SvarSlet