tirsdag den 27. september 2011

Energi-boost

- for det er da virkelig tiltrængt på denne tid


Jeg er endnu ikke blevet god til det der med og komme ud af fjerene når det er så tidligt og når der pludselig er blevet så mørkt udenfor. Tanken om at cykle i skole gør det bestemt ikke bedre !

Da jeg jo ikke er den gode morgenmads-spiser (specielt ikke så tidligt om morgenen), ja så må der andre og mere flydende midler i brug, for noget skal hjernen jo have og arbejde med. Derfor får jeg mig gerne en omgang friskpresset appelsinjuice, et Actimel-yoghurt shot også selvfølgelig en spandfuld kaffe ;)

Uhm - det er altså for mig en god start på dagen (også selvom det er tidligt - alt for tidligt)

2 kommentarer:

  1. Puha nej, det er fælt at stå op, når det er helt mørkt! Jeg håber først, at jeg får et job når det bliver lysere tider :P

    SvarSlet
  2. Bitten: Haha, ååååh ja - det kan jeg altså godt forstå. Selvom man meget gerne vil have et job, så er det altså ikke så slemt at være på dagpenge her i de "mørke" tider :)

    SvarSlet