søndag den 25. december 2011

Paparazzi jul

- og en hulens masse leg


For jeg har nemlig for første gang i mange mange år, fået julegaver jeg kan "lege" med :-) Under træet var denne lækkermås af et 55-250 mm. makro objektiv nemlig, og hold nu op hvor blev jeg overrasket, da jeg pakkede den op, for det havde jeg virkelig virkelig ikke regnet med. Waauuw! Jeg havde godtnok ønsket mig det, meeeen jeg turde ikke sætte den på ønskelisten, fordi jeg vidste det nok ikke ville gå i opfyldelse.

Det gjorde det så alligevel og det stopper jo selvfølgelig ikke her, for der var flere pakker at åbne op :) I dem var der henholdsvis et UV filter, som både beskytter linsen men også fjerne al UV-lys og eventuelle reflektioner, en ny og stor kamerataske (for efter at have fået det kæmpe store objektiv, så kan hele kittet jo ikke længere være i den gamle taske) samt et Canon ET-60 modlysblænde, som beskytter linsen mod uønsket sollys.


Gaveræset stopper dog ikke her, for disse lækkerier var "bare" fra svigermor, svigerfar, svoger og Peter (som udover dette også gav mig den smukkeste og dejligste DAB RADIO), men dem må i lige høre om på et senere tidspunkt :) for iiih hvor er jeg altså bare glad for, at jeg idag skal lave absolut INTET, udover at slange mig på sofaen med ene af godt jule-tv i flimmerkassen, og nåeh ja - hygge mig med endnu mere leg med mit smukke smukke objektiv :)

Håber I alle har haft en ligeså vidunderlig juleaften som jeg og fik det i både kunne spise, samt det I nu måtte have ønsket jer :) Det gjorde jeg i hvert fald, og meget mere til :)

12 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre gaver! Og lyder til du havde en god juleaften :)

    Jeg fik også meget mere end jeg kunne have ønsket mig, skønt!

    SvarSlet
  2. Hold da helt kæft, det er hvad jeg kalder en lækker gave :) Heldige Kristine.
    Havde også en fantastisk aften, og fik nogle dejlige gaver. Sådan skal det være. I dag skal vi også bare slappe af og lade op til ædegilde i morgen.

    SvarSlet
  3. *piftpiiiift*
    Nice legetøj! Du tager jo i forvejen kanon billeder, så jeg tør da slet ikke tænke på, hvad du nu vil fremtrylle!

    Rigtig glædelig jul - glæder mig til at se de kommende dages 'skud' ;-)

    SvarSlet
  4. Trine - vi havde en helt kanon aften :) Det er så dejligt med godt selskab, god mad og selvfølgelig gode pakker :) Den kan vi jo ikke komme udenom ;)

    SvarSlet
  5. Bitten: Haha, ja træk mig så baglæns gennem fuglekassen, det var også hvad jeg sagde til mig selv ;) HOLD DA KÆFT! Jeg er meget meget heldig, og meget meget forkælet :$ Dejligt i også havde en skøn aften - sådan skal det være ja ;)

    Vi lader også op til endnu et ædegilde i morgen! PYyyh - det er nu hårdt med al den mad ;)

    SvarSlet
  6. Piske: orrrh, hvor er du søøøød :$ Men nu kan jeg tage en masse skønne billeder af ting som er langt væk også - juhuuu :) Jeg har advaret både fugle og andre skovdyr i frugtparken ;) Haha.

    Glædelig jul søde Piske :)

    SvarSlet
  7. Hold da op! Det var godt nok en stor og flot gave! Du bliver jo såå prof søde!!

    SvarSlet
  8. Lækre sager! Her var det dog Søren som fik lidt fototilbehør til kameraet :)
    Dejligt at høre at du havde en dejlig aften i familiens selskab :)

    SvarSlet
  9. Uha, sikke noget lir! Det ser godt nok lækkert ud. Rigtig glædelig jul, Kristine.

    SvarSlet
  10. Sabina: Jaaa, er den ikke smuk? Jeg er helt overvældet stadig. Uf der skal skydes nogle heftige billeder af ;)

    SvarSlet
  11. Malene: Jamen det er heller ikke tosset ;) og når man går bare lidt op i det, så er det altså et helt fantastisk investeringsprojekt ;)

    Du kan tro jeg havde en skøn aften ;)

    SvarSlet
  12. Camilla: Jaa, lir er lækkert ;) især når man kan lege med liret ;) Haha.

    Glædelig jul til dig også Camilla :)

    SvarSlet