fredag den 17. februar 2012

En af de dage

- hvor ferien og fridagen bare skulle nydes


Og hvordan er det nu lige man kan gøre det bedst? Jo det kan man jo egentlig på rigtig mange måder, men en af de gode er nu, at køre til bageren og nyde en langsom morgen.

Dagen idag startede nemlig med, at sende hundebimsen til kontrolrøngten. Vi var derfor tidligt oppe, da hun skulle være ude på dyrehospitalet kl. 8.40. Herefter skulle vi lige ind til byen og aflevere en nøgle, hvorefter turen igen gik hjem. På vejen kørte vi forbi en bager, også meldte lysten sig. Der blev derfor købt rundstykker, romkugle (napoleonshat til Peter) og selvfølgelig en cocio til hver, til lige at skylle sagerne ned med.


Åååh altså - fik jeg fortalt hvor meget jeg elsker cocio? Hvis ikke, så er det ekstreeemt meget, men der er bare for lidt i de små djævle, og skuffelsen er stor, når man pludselig ser, hvor uendelig tom den fine glasflaske er.

Jeg elsker også romkugler ret meget, og i en kombi med både rundstykker, romkugle og cocio, så kan man vist ikke starte ferien bedre? Og dagen blev kun endnu bedre af, at Dr. Dyr havde godt og positivt nyt om den bette hundebimse. Det går stadig fint fremad, og hun skulle gerne være klart til, at påbegynde afpilning af stativerne i uge 9 - skøønt :)

6 kommentarer:

  1. God ferie!
    Dejligt at høre det går fremad med den lille hund :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak :) Det bliver ikke dumt med 14 dages friiii og afslapning :) Ja, det er simpelthen så skønt. Vi glæder os meget til, at vi er helt igennem forløbet. Vi nærmer os målet og det føles skønt :)

      Slet
  2. ej, uge 9 er da meget snart så .... tillykke med det. Og HAPS for en fræk feriemorgemad. Åh, friske sprøde rundstykker fra bageren med smør og rejeost..... nu drømmer jeg ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa det er så :) så om ca. 1½ uges tid, så går vi igang med at pille stativet ud - dejligt at vi er kommet så langt :) og tak søde Marianne :)

      Ja ikk? Nogle gange skal der altså bare en god omgang rundere til - for de er jo ganske gode på sin helt specielle måde :) OG JA, jeg følger dig helt 100 i den med smør. YUM! :D

      Slet
  3. SKYND dig i Bilka, der er cocio til 7 kr. (landsdækkende), men tilbuddet stopper nok i morgen.... God weekend til dig :0) vh. cupcake-stylisten.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Noooooo :O Det er løgn? Shit manner - det er jo et farligt godt tilbud :O :) og tak for info. Det tror jeg da nok liiige jeg skal benytte mig af :)

      Rigtig god weekend :)

      Slet