mandag den 28. maj 2012

Endnu en af de dage

- hvor morgensolen nydes på altanen


Og så kan man da ikke andet, end at elske at være studerende. Ja det lyder nok underligt, men når der er sådan et godt vejr, så alt læsestoffet kan hives med ud på altanen sammen med solbriller, kaffe og en iskold smoothie, så kan man da på ingen måde klage over, at være studerende.

Jeg må i hvert fald indrømme, at jeg nyder pinsesolens sidste stråler for fuld udblæsning. Vejrudsigten siger nemlig, at det desværre bliver en smule køligere resten af ugen, og måske får vi også en god gang regn her i Aalborg. Ja man har jo altid lov til at håbe, at meteorologerne tager fejl - det har vi jo set før - men ellers gør det mig nu heller ikke det helt vilde, da der fra i morgen af og en uge frem, skal skrives eksamensopgave i psykologi. Jeg skal dog være den første til at indrømme, at jeg titusinde gange hellere ville skrive den ude på altanen og med solen i ryggen, men når der nu skulle være dårligere vejr, så er det altså okay timet efter min mening. :)

Denne sidste pinsedag skal udover soludnyttelse og læsning, bruges på familiehygge. Mine forældre (og evt. søskende, hvis ikke de har for travlt med venner, veninder og job) kommer nemlig til kaffe i aften, så der skal også lige bakses en form for kage sammen senere idag.

Hvad bruger du den sidste pinsedag på? :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar