lørdag den 14. juli 2012

Ferieplaner

- er nødvendige


Især når man som Peter og jeg, ikke skal ud at rejse i år. Egentlig var jeg noget træt af, at der ikke kunne blive til en charterferie denne sommer, men set i bagspejlet, så er det måske ganske fint, da jeg så istedet har får jobbet en hel del igennem. Netop derfor har jeg først "rigtig" ferie nu (og dered også mere tid til bloggen og jer), for selvom jeg fik ferie fra seminariet d. 20 juni, så har jeg endnu ikke mærket det vilde til "ferien", da den mest af alt har stået på timer inde i biksen. Nu er der heldigvis en lille pause, for efter 14 dage, næsten på fuldtid, så trænger jeg altså til at holde rigtig feriefri :)

Jeg har nemlig kun to vagter inde i biksen de næste 14 dage, og alle andre dage derudover er allerede fuldt booket med ene af gode planer, så det er lige til at holde til :)

I sådan en ferie skal der naturligvis også laves lidt praktisk, hvilket bestemt heller ikke rører mig, specielt ikke når man ser på vejrudsigten de kommende dage. Eksempelvis har jeg planer om at få ryddet op i mit køkken, mit tøjskab, mine sko og ikke mindst min kæmpe store og næsten opkastende smykke-skuffe (for ja, man får meget hurtigt rigtig mange smykker, når man arbejder i Pieces, og det bliver bestemt ikke bedre, jo længere tid man har været der - tærtimod) :) Og nåeh ja, så skal der selvfølgelig også hygges en hel del i køkkenet :)

8 kommentarer:

  1. Uha ja. Vejret opfordrer ikke ligefrem til en masse udendørsaktiviteter, men så når man jo også det praktiske ;)
    Håber dog vi får nogle dage med godt vejr, så man trods alt føler det har været sommer.
    Kunne godt forestille mig sådan et job i Pieces giver masser af smykker, for de er simpelthen så fine.
    Rigtig god ferie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja netop - så måske er det lidt win win, at vejret ikke er helt så fantasstisk igen ;) Ja tak. Lidt sol ville bestemt heller ikke være dårligt, for lidt sommer ville da ikke være for meget at forlange?

      Haha, oooh yes, du kan tro det giver en masse tingeltangel, og når man så har brugt det et par gange, så er der jo noget nyt og spændende, som selvfølgelig skal med hjem :) OOOPS!

      Slet
  2. Ej, hvor dejligt med et pusterum og ferie. Åh det blir dejligt at kunne få tid til at hygge jer og lavet nogle ting på to-do listen. Min liste er laaang, men det skal nok blive gjort på et eller andet tidspunkt. pieces? Ikke dårligt, de laver jo nogle vildt fine ting. Ha en dejlig ferie og weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er tiltrængt nu ;) Haha, min liste er også en smule længere end det ovenover, meeeen jeg ved jeg bare ender med at stresse over det, hvis jeg ikke tager en ting ad gangen ;) Nej det er ikke dumt med et ffritidsjob derinde - slet ikke når man får lidt personlagegoder ;) Det hævner sig så lidt, når der skal ryddes ud i både smykker og tøj ;)

      Slet
  3. Dejligt med planer uden så meget job - det trænger du vist også til :)
    Her melder ferien sig først fra uge 33, men derfor skal mine kommende weekender stadig gå med oprydning/rengøring his og her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja tak, jeg synes også selv det var tiltrængt ;) Uuuh, jamen så må vi håbe, at det gode vejr kan komme til uge 33 ;) Der har jeg stadig ferie, så det vil heller ikke gøre mig noget, hvis der kom lidt sol lige præcis der ;)

      Slet
  4. Jeg har fået mit tøjskab ryddet op- virkeligt grundigt. 1 pose til affald, 1 pose til fordelingen mellem dem der nu vil have det og 1 pose, som skal sælges. Så er der plads til nyt, haha:)

    SvarSlet
    Svar
    1. åååh hvor skønt ;) meeeen det lyder nu alligevel til, at du er lidt bedre til at rydde ud og smide ud end mig ;) Jeg ender altid med at gemme "måske" bunken ;) Haha. You are so true, så er der nemlig plads til nyt, og hey - det er også mere okay, nu hvor du vælger at sælge noget ;)

      Slet