fredag den 24. maj 2013

S O M M E R F E R I E

- er lige hvad jeg har


For efter at have afleveret min eksamensopgave i pædagogik, så er der altså dømt sommerferie for mit vedkommende, og jeg nyder det allerede.

Sommerferien blev egentlig skudt igang allerede i onsdags, hvor opgaven blev afleveret, og det blev naturligvis fejret på bedste vis med nogle dejlige tøser til middag og en senere biff'tur. Vi så Silver Linnings Playbook, spiste gode mængder slik og hyggede så gevaldigt. Bedre start på ferien kan man vel egentlig ikke ønske sig?

Igår tog jeg lige en kort lukkevagt, og idag nyder jeg så bare livet og ferien med en god og langsom start på dagen. Dette sker naturligvis, og i skrivende stund, med nybagte (Abrikos og mandel)boller og skoldhed kaffe! I love my life ;) Og ja, I kan tro I nok skal få opskriften, for den er altså både genial OG nem. :)

Senere skal der handles lidt ind, for jeg har lovet en af mine mors kollegaer, at bakse tre gammeldags lagkager sammen til hende, som hun henter i morgen aften, og så skal det semi-gode vejr da også nydes lidt.

Nå, men udover en del ekstra vagter nede i biksen, så består min sommerferie egentlig bare af en god gemen omgang afslapning og dansk daseferie. Peter og jeg har ikke umiddelbart nogen planer om, at vi skal ud og rejse, men nu må vi se hvad det ender med. Vi har en hel del små-planer fra nu af og indtil skolestart og jobstart (for Peters vedkommende) i august, så mon ikke vi nok skal få tiden til at gå. Om ikke andet kan vi da altid lave en dejlig masse mad og bage lidt ekstra kager :) 

8 kommentarer:

  1. Hvor er jeg på INGEN måde misundelig!! Med KUN 6 uger igen og 2 skriftlige opgaver + 1 mundlig eksamen nyder jeg bare studielivet i fulde drag.. NOT! Jeg må nøjes med de nybagte boller - kommer du lige forbi med en plade :D Og en lagkage vil slet ikke være af vejen også ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Muhahahahaha! Jeg vidste godt, at dette indlæg i særdeleshed ville ramme dig lidt hårdt søde ;) Men hallo, du kan trøste dig med øl-mandage så længe ;) Haha!

      Iiiih ja, det kunne være smadder hyggeligt at trille forbi med en kurvfuld boller, samt en klistret lagkage, men måske en forventningsfuld modtager bliver lidt skuffet i morgen så ;)

      Slet
  2. Whaaaaat... Allerede!! Puha, der er nogen der kan.. Jeg mangler stadig 2 eksamner og kan holder sommerferie i slutningen af juni.. Men så er der også 2 dejlige månders sommerferie uden særlige planer- så du kan godt regne med at høre fra mig, så vi kan komme ud og lave ulykker sammen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaaaah :) men det rammer mig så bare i røven næsten år, da der så er hele tre afsluttende fag/eksamener der skal høvles igennem både skriftligt og mundtligt, plus en bette bachelor!!! :O Ikke at jeg selv har valgt det, men man kunne da have ønsket, at de havde spredt det bare lidt mere ud, og havde givet os endnu en eksamen i år! Baaah... Nå, den tid den sorg...

      Jubiiiii, jeg glæder mig allerede søde... Nøøøjh hvor skal vi lave ballade :) FEDT MAND! Så er jeg da ikke den eneste i lille DK der ikke skal ud og rejse i sommerferien :) Coooool.... Så skal vi satme på picnic do ;)

      Slet
  3. Allerede ?! Det var da noget af en lang ferie og så endda uden en masse vilde planer. Håber I får en super sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa, det er herligt, men så venter der bare alt for mange afsluttende og vigtige eksamener næste år, for ikke at tale om bachelor.. Baaah!

      Slet
  4. Men det er jo ikke en gang juni endnu!? *besvimer*
    Oh well, jeg vil lige sidde og koncentrere mig om ikke at være misundelig... men det holder hårdt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, netop. Det føles også lidt mærkeligt, vil jeg gerne indrømme. Men bare rolig. Det hævner sig næste år, hvor jeg får nok at se til med hele tre fag der skal aflsuttes både skriftligt og mundtligt, og så en lille bachelor der skal høvles igennem. Puuuh! *besvimer ved tanken*

      Slet