torsdag den 12. juni 2014

Vinderen er fundet

- bum bummeluuuuum

Og vinderen af en god bunke skumfiduser fra Haribo blev... Lea Vinzentsen med følgende kommentar.....



Stort tillykke med gevinsten Lea, jeg håber du du og din familie kommer til at nyde godt af de mange skumfiduser, når I skal i sommerhus om en måneds tid. Der er i hvert fald sørget for sukkerchoks-garanti til både store og små ;) 

Jeg har sendt dig en mail, så hvis du fluks vil sende mig din adresse, så vil jeg sørge for, at du får tilsendt en god omgang Chamallows - både store og små :) 

Tak til alle I andre, som var forbi bloggen for at deltage i festlighederne. Der har været et hav af lækre bud på, hvad disse skønheder kunne bruges til - og flere af dem har jeg da selv tænkt mig at afprøve. Sommeren er jo kommet, og det er med at nyde de varme sommeraftener ved grillen. Gerne med en sød sag til udnyttelse af grillens sidste varme :) 

Må I alle have en dejlig torsdag aften :) 

3 kommentarer:

  1. Ih hvor fedt :D Tusind mange tak!
    Både børn og voksne bliver så glade, når vi skal hygge med masser af skumfiduser i sommerhuset :) <3 Mail er svaret.
    Rigtig god torsdag :)
    Lea.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Lea :-)

    SvarSlet