søndag den 1. marts 2015

HARIBO har fået en lille ny

- og måske har du allerede set den ude i butikkerne


Det er med stor glæde i stemmen, at jeg nu kan præsentere HARIBOs nye skud på stammen. Den gamle Matador Mix har nemlig fået en lillebror: Matador Dark Mix. Posen ligner den gamle, bare i en mørkere udgave, og indholdet er faktisk det samme, men nu med et mørkt og råt præg. 

Jeg er selv vild med lakrids, men jeg er meget mere til vingummier. Jeg var derfor lidt spændt på at teste denne nye svend, som jo normalt forbindes med bløde vingummier, seje lakridser og labre larver. Heldigvis er de gamle kendinge stadig at finde, men nu i en lakridsvariant. De labre larver, lakridsmønterne og colavingummierne er stadig helt som de plejer, men æggene, frugterne og vingummimønterne har fået nyt look og ny smag - lakrids men i en "frisk" udgave. 




Om de er godkendt? Ja i den grad. Det er en lækker kombination, som passer perfekt ned i slikskålen en fredag aften, men den er især god til opgaveretningen, novellelæsningen og generet bare perfekt til forberedelses-stunderne :) Og så selvfølgelig til køreturen hjem fra arbejde :) Ja jeg kan da også afsløre, at den egner sig rigtig godt til teammøder, hvor denne nye sag er godkendt med stor "thumbs up" fra kollegaerne :) 

Er du stødt på denne smækre godte, har du smagt den, og hvad synes du i så fald om den? :) 

4 kommentarer:

  1. Hurra - lækker baby - jeg kan ikke lide vingummi, men elsker drage og lakrids! Perfekt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. jamen så er den jo HELT perfekt til dig, Anne ;) Er du rendt ind i den i butikkerne??? Ellers ved jeg, at Føtex er et sikkert sted at lede ;)

      Slet
  2. Det er den perfekte blanding. Kan klart anbefales �� Eneste problem er, at posen er for lille... ☺️

    SvarSlet