torsdag den 14. juli 2011

Posthus, sightseeing og fødselsdag

Jep, det er hvad dagen idag har budt på, og stadig byder på.

Først gik turen et smut på posthuset for og få sendt min giveaway afsted til Heidi (Dyreglad.pige), som var den heldige vinder af denne. Den har været længe undervejs, men jeg har simpelthen bare ikke haft tid før idag. Heidi har fået besked om grunden til den sene afsendelse, og var sød og forståelig :)


Herefter gik turen så videre ind til byen, hvor jeg mødtes på Baresso med min veninde Rikke, for og hente proviant til vores Sightseeing. Ja det lyder måske dumt, men vi har fået fribilletter til den fine OpenTop bus der kører rundt i Aalborg denne sommer, så den skulle vi da med :) Man kan vel fristes til og kalde det en "kend din by" sightseeing :) Haha. Da vejret jo ikke var og stadig ikke er vildt prangende havde jeg iført mig mine elskede røjser - også kunne regnvejret bare komme an ;)



Det viste sig så at have været udnødvendigt, da OpenTop bussen havde top på, så det ikke regnede ind. Meget heldig faktisk, ellers havde det nok været en kold fornøjelse :)

Turen kan klart anbefales, specielt med en god kop Baresso i hånden og ikke mindst med godt selskab - OGSÅ selvom man kommer fra og bor i Aalborg ;)  Turen koster 40 kr. for voksne, og er gratis for børn. Man kan dog få 33 % rabat på biletten, hvis man går ind i eksempelvis Pieces, og henter en rabat voucher, som står frit tilgængeligt på disken derinde. Her kan man også nappe et kort med, så man kan følge med i turen ;)

Sidst men ikke mindst, så går turen et smut hjem til de gamle her senere, hvor vi skal fejre min far. Han har fødselsdag idag og det skal fejres med en god omgang aftensmad ala. mutter, og selvfølgelig gaver til daddy :) Jeg elsker og give gaver, det er sååå hyggeligt - også selvom min far tilsyneladende ikke har været god - i hvert fald ikke vejret taget i betragtning...

God dag folkens :)

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt :-)

    Kigger du ikke et smut forbi min nye blog? Jeg har valgt at dele maden og det kreative op :-) Så nu har jeg både en pilles univers, og en pilles kreative univers :-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig så meget til at modtage den(:
    Hvor lyder det hyggeligt med Opentop(:
    Kunne jeg godt finde på at prøve, næste gang jeg kommer til Aalborg:)

    Dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Turist for en dag :) Det lyder som en dag i dejligt selskab! :)

    SvarSlet
  4. Det var det også Pille :-) JO det kan du tro jeg gør, og jeg gør det med det vuns ;-)

    Det var godt Heidi :-) Håber du får brugt dem flittigt ;-) iih ja, det skal du bestemt gøre. Det var super hyggeligt :-)

    Nemlig Malene, turist for en dag, også i egen by. Det da for skægt ;-)

    SvarSlet