lørdag den 1. oktober 2011

Arbejds weekend

- og den startede såmænd allerede igår


Der er lidt krise på jobbet med manglende personale, så jeg giver lige en ekstra hjælpende hånd med. Jeg havde i forvejen ikke ret mange timer, så egentlig gør det mig ikke noget - udover selvfølgelig, at jeg lige så fint havde vænnet mig til at have en del fri efter skole til alskens hygge-beskæftigelser :)

Well, pengene har jeg jo brug for og alternativet havde bare været en sove længe/hygge lørdag uden nogen vildere planer. Det eneste uheldige sammenfald er, at vores første turneringskamp ligger idag, og den kan jeg så ikke komme med til - øv bøv. Nåeh ja, endnu et uheldigt sammnefald er også, at der ALTID er godt vejr, når jeg skal arbejde... iiih det er så strengt, men hey - så kan jeg i det mindste cykle på job og nyde vejret frem og tilbage ;) Det er med og fokusere på de gode ting, ikk? :)

Hvad skal i andre lave på sådan en dejlig og solrig lørdag?

8 kommentarer:

  1. Det er dygtigt at du fokuserer på de gode ting :)

    Jeg skal gøre rent, og så får jeg besøg af en flok mennesker som skal rose mig til skyerne og drikke mig fuld (altså, jeg skal fejre, at jeg er færdiguddannet :P). Det bliver sjovt!

    SvarSlet
  2. Man kan altid liiiige bruge en sjat penge mere ;-)

    Vi startede tidligt på dagen. Normalt tager jeg til træning lørdag morgen, men programmet var omlagt i dag, så jeg besluttede i stedet for at bruge tid i haven sammen med gemalen og svigerforældrene, og så fik vi plantet de frugtbuske, som jeg købte i havecentret i går eftermiddags.

    Jeg har også været forbi posthuset for at sende en pakke og fik samtidig handlet ind, og nu står den på praktiske opgaver og læsning i haven. Når mørket falder på, regner jeg med at se en film eller et par afsnit af tv-serien The Shield sammen med gemalen :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har været på madmesen MAD , sammen med bla. klidmoster og Hanne K .. Og så har kæresten og jeg været ude og handle... Nu står resten af dagen vist bare på afslapning , for syntes godt nok energi er brugt op..

    SvarSlet
  4. Det er også dejligt med lidt arbejdsweekend og lidt sponsorat til SU'en :)

    Her har vi været til genåbningen af Performance i Urbansgade (en kammerats biks). Og derefter smuttede vi en tur på stranden i Ø.H. og fik årets sidste is :)
    Søren skal vist i byen i aften, så bettemanden og jeg skal bare hygge.

    Skønne blomster du har! :)

    SvarSlet
  5. Bitten: åååh ja, jamen jeg er så dygtig så dygtig ;)

    Haha, niiiiice nok - især den med og blevet drukket fuld ;) Jeg er sikker på menneskerne omkring dig, nok skal fuldføre den opgave til ug ;) Hav en skøn skøn aften - og nyyyyyd det nu. Tømmermændene skal du først bekymre dig om i morgen jo ;)

    Have fun girl !

    SvarSlet
  6. Piskeriset: Orrrk hvor har du dog været aktiv - også selvom at træningen idag blev skippet. Hvor må det være skønt og have en have (muhaha - vildt ordspil der) man kan gå ud og "knokle" i, og samtidig nyde det gode vejr. Det glæder jeg mig til bliver miiiig ;)

    Ork, sofahyggen er bestemt også tiltrængt herhjemme, så jeg glæder mig til snart og smide stængerne op med måske en god film og en stor kop the :)

    SvarSlet
  7. Pille: Ejh hvor lyder det spændende :) Håber du havde en god dag med en masse gode mad'oplevelser :)

    God afslapningshygge ;)

    SvarSlet
  8. Malene: Jaaa, det er skønt nok - for pengene kan man jo altid bruge, og da jeg kom til og smutte en tur i Salling og derefter H&M (hvor der var en deeeel lækre kjoler der var nedsat), ja så er pengene SÅ nødvendige ;)

    Ejh hvor skønt med den sidste is i år - også på stranden. Fantastisk! Da jeg cyklede hjem kunne jeg også dufte brændte kul, så jeg tror nok Hr. og Fru DK får grillet en sidste gang i det gode vejr ;) Det er hyggeligt!

    Håber dig og bettemanden får en hyggelig aften ;)

    SvarSlet