fredag den 28. oktober 2011

Fredags fornøjelser

- for jeg fik jo weekend i onsdags

Smukke blomster der fik lov at pryde pool-området på vores resort på Cypern

Derfor nydes de to ekstra fridage herhjemme i fulde drag. Igår gik dagen med at sove længe, god morgenmad men også en del huslige pligter, da der jo stadig var en del vasketøj fra ferien, som lige skulle igennem det lille vaskeri. Jeg fik tilmed givet hytten en let omgang rengøring, og selvfølgelig fik jeg også bagt en smule :) Ingen fridag uden bagning.

Dagen idag skal gå med afslapning, men inden da skal jeg lige ud og handle lidt ind, da vi i morgen lørdag får et vennepar til middag. Da Peter har bilen det meste af dagen lørdag, ja så må jeg på handlen idag, hvilket passer mig ganske godt. Jeg hader nemlig at stresse rundt i diverse butikker den dag man skal have gæster - den går ikke i mit ret strukturerede hoved :)

I aften er vi inviteret til fødselsdag hos min bedstemor, så der skal selvfølgelig også lige findes en lille fin ting til hende, men hvad? Hmmm tænke, tænke.

2 kommentarer:

  1. Det er næsten umuligt at finde noget til de bedtsemødre!
    Farmor køber jeg altid økologisk hudpleje, luksuskaffe eller bøger til og mormor køber jeg næsten altid tøj, hudpleje eller strikke-grej til...

    SvarSlet
  2. Sabina: Ja, total enig. Det er jo mega svært. Mest fordi de jo bare har alt i forvejen. Jeg var dog også ude i, at købe en fin bluse til min bedste, men så kom jeg i tvivl om størrelsen, og synes alligevel ikke den helt var hende! BUM - det endte så med, at jeg købte lidt nyt til hendes kæmpe julelandskabs samling af TripTrap nisse-ting, så må vi håbe det vækker glæde :) Jaja - der er lidt godt ved, at have en bedstemor, der har fødselsdag så tæt på jul, for så kan man få sin "lidt for tidlige jule'købetrang" stillet lidt ;)

    SvarSlet