fredag den 25. november 2011

Fredags fri

- og jeg nyder det



Vi har jo fri fra praktikken hver fredag og denne uge er ingen undtagelse. Hvad der derimod er en undtagelse er, at jeg så ikke skal arbejde idag - jeg har nemlig fri weekend :-) Det er ikke så ofte det sker, og slet ikke på denne tid, hvor vi nærmer os december måned og juletravlhed. Derfor skal denne weekend nydes i allerhøjeste grad, ikke mindst fordi at det allerede slutter i næste uge, da starten på et arbejdshelvede her påbegyndes.

Weekenden kommer til at stå i familiens tegn med både fødselsdag, julekoncert og frokosthygge. Søndag er jeg og resten af madblogger-klubben, nemlig så heldige at være blevet inviteret til frokost hjemme hos Camilla. Jeg glæder mig rigtig meget. Både til hygge, mad og masser af snak, men sørme også til at se de skønne damer (incl. den dejlige victor, som jeg inderligt håber er hjemme) igen.

Dagen idag skal indtil i aften gå med lidt oprydning, kreering af en lille værts/værtindegave, et lille smut i IKEA (bare fordi jeg kan og har tiden til det:)) og måske en lille eftermiddagslur imens regnen siler ned udenfor. - men først; en kop the under tæppet :)

2 kommentarer:

  1. Sådan nogle fridage er bare skønne at have! :)

    SvarSlet
  2. Malene: Ja, og sådanne dage er yderst vigtigt at have også :)

    SvarSlet