onsdag den 16. november 2011

Onsdagens studie'hygge

- en blanding mellem Ludvig Holberg og snik'snak


Idag bød dagen nemlig på the'slabberas og projektskrivning hos Marie. Det endte som forventet med, at vi fik snakket en hel del, og måske glemte den kære Ludvig Holberg en anelse :) Det var dog medregnet i dagen, for det er alt for længe siden vi sidst bare har været sammen os tre tøser, og det skulle der selvfølgelig følges op på - tro mig, der var mange gode emner der skulle gennem'sladres :)


Marie havde været så overskudsagtig, at hun da lige havde bakset en omgang boller sammen fra morgenstunden af - hurra for skønne "vi elsker at hygge" veninder :) for med en god omgang kvæde-the, nybagte boller og skønt selskab, ja så var solen pludselig gået ned.

Tak for en skøn dag og eftermiddag piger!


Ja det skal ikke være nogen hemmelighed, at Marie ligger inde med dette lækre stel fra Royal Copenhagen, og jeg er død misundelig ! Tjaah, billederne taler vel for sig selv ;)

Senere mødes vi igen, for Carina har inviteret os til fødselsdags hygge, så hyggen for idag er heldigvis ikke slut endnu. Inden jeg igen skal hygge med tøserne, så skal jeg lige nå en bid mad, hænge vasketøj op og lufte bimsen.

God aften :)

2 kommentarer:

  1. Åh altså det var en god dag :) Jeg er glad for, at aftenen fortsætter i samme stil!

    SvarSlet
  2. Marie: Jaaa, det var såå hyggelig en dag :) og at vi fortsætter hyggen om lidt er jo slet ikke atkimse ad nej ;) Huhuuu.

    SvarSlet