søndag den 4. marts 2012

3 dage gammel

- og allerede voksen


For se lige, hvor stor min lille Orla er blevet :) Nu er Orla nemlig gammel nok, til at komme ud og boltre sig i alle de lækre og sprøde brøddamer der går og venter derude. For efter kun 3 dage med intens og god næring, ja så er han pludselig blevet meget meget stod og total klar til brug. Juhuuu.

Og vigtigst af alt - han ligner en der lever endnu, for han bobler på livet løs, og det m¨da være et tegn på liv? :)

Nu er spørgsmålet så bare, hvad Orlas brød'dåb skal bestå i? Jeg tror jeg må ind og lure lidt i Sabinas lækre opskrifter med surdej og få noget inspiration, for en ting står klart, og det er, at Orla han skal luftes, når jeg kommer hjem fra job. Madpakkebrød er jo nødvendigt, når en ny uge truer :)

6 kommentarer:

  1. Han er da en rigtig mand! Jeg kan klart anbefale Sabinas kernestykker med surdej:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor skægt, for det var faktisk dem jeg havde i tankerne :-) og nu er der jo ingen tvivl ;-)

      Slet
  2. Det bliver spændende at se hvad Orla bliver brugt til. Jeg tror også snart at jeg skal prøve at lave en surdej efter Sabrinas udførlige opskrift.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du roligt gøre - indtil videre virker den fatastisk godt for mig ;) men nu har jeg jo heller ikke selv lavet den ;) haha!

      Slet
  3. Åha, ham Orla lyder til at være en værre frækkert ligesom sin far Herman:)
    Kernestykkerne er rigtig gode- men Ølandsbrødet bagt som boller er virkeligt også et hit. Kristian elsker dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, han er bare SÅ fræk ;) og jeg tror da nok liiige, at du skulle have opdraget ham Herman lidt bedre ;)

      Ååh jeg lurede også lidt på ølandsbrødet, meeeeen jeg har ikke mere ølandshvede - SKANDALEEEE!

      Slet