tirsdag den 13. marts 2012

Drømmer mig tilbage

- til det solrige Østrig


For selvom foråret for alvor har meldt sin ankomst her i lille Danmark, så savner jeg altså stadig de smukke alper, radler, jägertee og den kære glühwein en smule. Det gjorde det ikke just bedre, at vi igår fik de skønneste wienerschnitzler med kartofler, smørsovs og en god weissbier - ak ak ak, Østrig din gamle kælling, vi ses helt sikkert igen næste år ;)

Nå, men når jeg så vågner op fra drømmeland, så slår det mig jo pludselig, at jeg har været ved frisøren idag, nemlig for at få taget hul på projekt "få min naturlige og blonde hårfarve tilbage" - og sikke en process. Det var jeg selvfølgelig klar over, men nøjh der er lang vej endnu, når man går fra helt sort hår til lys blond igen, men hey - det er nu engang sådan jeg ser ud, så det er vist på tide at vende tilbage til natural :) Godt begyndt er halvt fuldendt, som man jo så fint siger, og jeg glæder mig meget til at projektet er fuldendt :) Jeg er sikker på det nok skal blive godt, men lige nu skal jeg lige vænne mig til mit nye look :) Når det så er sagt, så skal min frisør lige have ros, for hun har virkelig gjort det godt, taget den halv umulige opgave i betragtning, så nu får hun selvfølgelig lov til at fuldende projektet :)

Udover en tur i frisørstolen fra kl. 9.00 til kl. 12.00, ja så har dagen idag været utrolig lang grundet endnu et kursus ude på seminariet. Jeg var først hjemme igen kl. 17.30, og efter en skod nat med en meget pylret hundebimse, så er jeg temmelig brugt. I morgen har jeg undervisningsfri, meeeeeen jeg skal selvfølgelig på job, så der er no mercy. ZZzzZZZzzzZzZzzzzzZ !!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar