søndag den 15. april 2012

Sommerhustur

- ved det dejlige vesterhav


For denne weekend har jeg tilbragt i mine forældres sommerhus i Saltum sammen med fem dejlige damer fa studiet. Vi har hygget, spist, sludret, grint, sladret, spist, set film, gået tur ved stranden, spist, spillet spil, spist, daset, spist og spist og spist lidt mere :)

Ahmen altså, det giver næsten sig selv, ikk? Det har virkelig været en weekend med fuld drøn på alt hvad der hedder hygge og mad og overhovedet intet af alt det der hedder studie, lektier, læsning, repetition, opgaver, opgaveskrivning, studieprodukter og eksamenstress, og nøjh hvor har jeg bare nydt det. Nu kalder hverdagen desværre snart igen, og det sidste studieprodukt skal færdiggøres og afleveres. Pyyh jeg er ved at glæde mig meget til læseferie nu, selvom den "rigtige" sommerferie nu alligevel står øverst på listen.

Resten af dagen skal bruges på forberedelser til i morgen og tirsdag, men før jeg overhovedet kan tænke på det, så skal jeg lige have mig en morfar. For selvom sådan en tur er både hyggelig, rolig og utrolig afslappende, så kan det også være lidt hårdt at være "på" en hel weekend.

4 kommentarer:

  1. Ihh det lyder bare som en fantastisk dejlig weekend Kristine :D Det er altid rart at få tankerne lidt væk fra hverdagen, så man kan se på det hele med fornyet energi igen - det tror jeg også godt jeg kunne bruge en dosis af! Rigtig god søndag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. det var også bare en virkelig fantastisk tur med max afslapning og hygge. Lige sådan en weekend jeg trængte til, her inden eksamensræet for alvor går igang :)

      Nu er jeg også ladet op, så jeg er sikker på, at den kommende uge bliver fantastisk :) God søndag til dig også Agnethe :)

      Slet
  2. Du får også lige et tak for en FANTASTISK tur herinde! Tiden går for stærkt i godt selskab.. Jeg stemmer derfor stærkt for, at det bliver en fast tradition ;) Mere Saltum med sempigerne til mig tak!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man kunne "like" en kommentar herinde, så var det hermed gjort :) Og ja, tusind tusind tak for en fantastisk god, hyggelig og skæg tur - jeg er absolut med på ideen om at lave det til en fast tradition. Saltum med sempigerne er altså godt til os :) BUM!!!!

      Slet