mandag den 2. april 2012

Veggie night

- hos den kære Sabina


For her til aften var vi alle fra "madblogger-klubben" igen samlet. Denne gang hos Sabina, som havde bakset en god omgang mad sammen til os. Og ja - det blev som sædvanligt, hyggeligt og yderst lækkert, også blev der snakket igennem på bedste mad'blogger stil, også som vi jo plejer.

Sabina serverede idag vegetar-mad, og hvor var det bare lækkert. Det er jo ikke altid, at man behøver kød til maden, selvom man måske mener det hører sig til, meeen det er vel bare en vanesag? :) Når det så er sagt, så ved jeg med sikkerhed, at det aldrig ville gå at få vegetar mad herhjemme for ofte, for der er altså lige en meget kød-sulten gemal der ikke ville lade det ske ;) og nåeh ja, så er jeg jo også selv ret kød-glad :) haha.



Well, tilbage til den dejlige aften med dejlig dejlig mad. Vi fik til hovedret serveret denne skønne tomat/spinattærte sammen med en yderst lækker rissalat vendt i pesto, guf :)


Desserten var også en vegetar ret, muahaha - og ja, selvom den ikke oser af sundhed og lækre "vegetar råvarer", så var der faktisk både jordbær og lime i :) Desserten var nemlig denne lækre lækre tiramisu-kage, som smagte af tiramisu, og lignede en cheesecake, og hvilken kombi siger jeg bare :)

Forresten satser jeg på, at opskrifterne helt sikker er at finde hos Sabina de næste par dage :) Sååå gå ikke glip af dem, for hele menuen passede godt sammen og passede endvidere ret godt til denne "overgangsperiode" mellem tung og let mad. Og nåeh ja, så mætter det hele dejligt.




Uuuhm, skøn aften med skøn mad og i skønt selskab :) What's not to love? Jeg er i hvert fald godt mæt og klar til at komme under dynen nu. Næste "madblogger-aften" afholdes hos mig, så der er allerede godt gang i planlægningen af menuen :)

Tusind tak for en dejlig aften piger

2 kommentarer:

  1. o...m....g.... fik en kage-gasme af det billede af kagen. Haha :D

    SvarSlet