fredag den 11. maj 2012

Brainstorming hos Line

- og lidt sammenskud


For her i aftes var hele mafiaen samlet hos Line, hvor en fremtidig tapas-fest skulle planlægges og brainstormes. Sabina ville medbringe brød og salat, imens Line stod for husly, en lækker suppe og dessert. Jeg var hoppet på den nemme og medbragte blot lidt drikkevarer, så egentlig er det Line og Sabina der skal have "sammenskuds-kredit" her :)

Menuen stod nemlig på en lækker og smagfuld suppe med hvidløg (i store dejlige mængder) brød og ikke mindst en dejlig portion gruyere ost! YUM. Dertil fik vi Sabinas lækre salat, samt hjemmebagte tomatbrød. Hold øje med både Line og Sabinas blog de næste dage, for jeg er sikker på, at der kommer lidt opskrifter dumpende :)


For ikke at snakke om denne yderst delikate dessert, som jeg virkelig snart håber, kommer ind på Lines blog, for den var virkelig virkelig lækker. Det var den skønneste Pavlova jeg nogensinden har fået, og at den så er toppet med de lækreste kirsebær fra Selleberg, ja det hjælper jo også en hel del på det :) GUF MAND! Jeg siger jer bare - hold ekstra øje med denne svend, for den må I bare prøve :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar