torsdag den 24. maj 2012

Foodgawker

- en værre tidsrøver


For hold nu op, hvor findes der mange smukke og inspirerende billeder af mad derinde. Har du aldrig været forbi foodgawker.com, så er det bestemt værd at besøge, og som du kan se i højre side af bloggen, så har jeg nu fået mit helt eget galleri derinde.

Du kan derfor nu finde nogle af mine opskrifter og billeder derinde - det eneste du skal gøre er, at klikke på foodgawker billedet ude i højre side, hvorefter du så bliver ført videre til mit galleri. 

Indtil videre er der ikke kommet mere end fire billeder og opskrifter derind, da foodgawkers "billede-jury" er meget meget strikse med, hvordan og hvornår dit billede er godkendt, til at være med blandt de andre smukke billeder der er at finde på siden. Det kræver derfor en del tid med billederedigering og belysning, når der skal oploades billeder til denne herlige side :)

Ta' endelig et smut forbi og tjek det ud, men pas på. Der kan snildt gå et par timer, uden du bider mærke i det, for de smukke og inspirerende billeder drager altså noget så grusomt :) Et andet tip er, ikke at klikke derind, hvis du er sulten ;) Det fortryder man meget meget hurtigt igen ;)  

4 kommentarer:

  1. Ja, det er verdens nok dejligste side sammen med craftgawker og wedding!!! Ja, man skal lige holde øje med tiden, for man segner fuldstændigt hen! Smukt, jamen så må jeg lige checke din gawker side ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er alle sammen rigtig gode :) Ja gør da lige det ;)

      Slet
  2. Nøj hvor ser det bare lækkert ud det hele.. Der skal man da ikke lige kigger forbi hvis man er lidt lækkersulten :)

    SvarSlet