onsdag den 6. juni 2012

3 down, 1 to go

- hvis alt går vel


Det er nemlig hvad status er, hvis man tager et hurtigt kig henover mine eksamener. Jeg har nemlig afleveret dansk opgave, været til skriftlig dansk eksaen og afleverede igår min psykologiiopgave. Jeg mangler derfor "kun" (læs: jeg er pisse hamrende nervøs og skal virkelig bruge mine læsedage fornuftigt) den mundtlige eksamen, hvor jeg skal op og "forsvare" min dankopgave, samt "sælge" mig selv som dansklærer. PYH! Jeg synes godtnok at tiden flyver afsted lige for tiden, og det ved jeg i grunden ikke, om det er godt eller skidt, når der fra idag af kun er 14 dage til dette års (forhpbentlig)sidste eksamen.

Nå, men i så fald kan jeg jo også først holde rigtig sommerferie, når jeg får svar på de skriftlige opgaver, og som nogen af jer sikkert husker, så gik den skriftlige dansk eksamen ikke lige efter planen :( Øøøv. Hmm, men det er vel også derfor re-eksamen er lavet, ik? DOOH!

Min plan idag er dog, at jeg SLET ikke vil tænke i eksamen (hvis det overhovedet er muligt), men få givet hytten en overhaling, få købt ind, bagt et rugbrød, vasket tøj, hygget i køkkenet og ellers bare glo al det lækre eftermiddags-tv der er at beglo, alt imens vaskemaskinen kører :) På den måde satser jeg på, at jeg kan få tanket krop og sjæl op med en portion fornyet energi, så jeg i morgen er klar til igen at give mig i kast med forberedelserne til eksamen - denne gang den mundtlige dansk eksamen.

2 kommentarer:

  1. Kan se du har skrevet om medier, var jeg også oppe i - et godt emne :-) Jeg har dog dansk yngste, så kan være der er lidt forskel!

    God eksamenslæsning, jeg skal også selv lige har sparket mig igang til at læse op til de to mundtlige - efter jeg afleverede pæda. igår er motivationen et meget lille sted, hehe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg klager heller ikke over emnet, men det er svært lige at skulle sætte sig ind i det igen, efter at have arbejdet fokuseret og koncentreret med psykolig de sidste 14 dage :) Haha.

      Uhj ja, der er bare ikke andet for, end at komme igang, selvom det er hårdt. Jeg venter dog lige til i morgen, for hjemmet skal som nævnt, lige have en overhaling. Det er ikke meget der bliver nusset om det, når både gemalen og jeg er midt i eksamen ;) Men det kender du jo alt til :)

      Slet