fredag den 15. juni 2012

Morgenstund

- har guld i mund


Eller dvs. at der i hvert fald røg guld ned i min mund her til morgen, for tjek da lige denne lækre og lette anretning ud ;) Jeg ved ikke hvad der sker med mig for tiden, men jeg har bare noget med den gule farve, den er SÅ smuk, og den bliver kun smukkere og smukkere for hver dag der går. Måske er det fordi jeg manger solens gule farve temmelig meget, og så finder kompensation i maden? Haha. - eller også er det bare esamenskuller? Who knows? :)  

I hvert fald fik jeg indtaget disse dejlige sager for kort tid siden, for jeg var så heldig, lige at have et par scones tilbage fra den anden dag, og de ville noget så gerne prydes med den dejlige lemon curd, som Bitten lavede til mig sidst de var her - så det blev de :) I kan finde opskriften inde hos Bitten via. dette link :), men pas lige på - for den er frygtelig lækker og meget vanedannende, og af selv samme grund skal jeg nok også selv igang med en kreerig af denne, da den her portion synger på sidste vers :)

Nå, men jeg kan ikke komme udenom, at den også står på læsning idag. Jeg satser dog på, nu hvor jeg har været igang så tidligt, at holde lidt fri i eftermiddag, så jeg kan køre en tur ud i det blå, og måske lige dreje et smut forbi Føltved og få mig nogle jordbær med hjem til weekenden :) For selvom den også byder på læsning og en smule arbejde, så skal man også huske at hygge sig med det.

Hvad skal din fredag gå med?  

6 kommentarer:

  1. Hvilken dejlig start på dagen! Skønt m sådan en sød veninde! Ja hun laver nogle herlige ting, kan bare ikke skrive inde os hende. Prøver lige igen, for jeg elsker lemon curd. Ha en super dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en meget skøn start :) og ja, Bitten er simpelthen så god til det der med hjemmelavede værtindegaver, som bare smager af kærlighed :) Ja prøv da lige igen, for en kommentar til den lemon curd er hun absolut berettiget ;) Du må prøve den ;)

      Slet
  2. Det lyder hyggeligt, det med du vil køre en tur, så køre du heller ikke død i din eksamens'læsning. :-)

    Idag skal jeg være sammen med min svigerinde. Hun kommer klokken 16, og så skal vi lave god mad og nok se noget film.

    Kig forbi min blog og se jeg prøvede at lave apple pies i går :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det var også den bagtanke jeg havde ;) Dejligt med en tøsedag. Gid jeg have tid til det :)

      Jeg har luret bloggen, de rigtig fine ;)

      Slet
  3. Hvad er det for en the du drikker? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne her er en den gule fr Kusmi - Jasmine :)

      Slet