lørdag den 22. december 2012

CookieCrumble og Jeanne D'arc Living

- nu på skrift i et smukt magasin


Nemlig det smukke og indbydende Jeanne D'arc Living magasin. Faktisk udkom det allerede i starten af december, men grundet en meget travl december måned, så får jeg altså først vist det smukke resultat frem til jer nu. Jeg håber dog, at flere af jer allerede har været ude at købe magasinet, og fået del i alle de lækre opskrifter og kreative og smukke juleidéer :) Til de af jer der endnu ikke har, og gerne vil, så kan I altså stadig nå det :) 

Well, lidt om selve magasinet og mine tanker om det, for hold nu på hvor er det altså vildt, lige pludselig at kunne finde sine egne opskrifter og flotte og æstetiske billeder, som Dorte har hjulpet med, i et smukt velskrevet og perfekt opsat magasin. Ak ja, jeg er da lidt stolt, og bliver kun endnu mere stolt ved tanken om, at eventyret endnu ikke er slut, men faktisk først lige er begyndt.

Da dette er jo er min allerførste artikel i magasinet, så betyder det heldigvis ikke, at det også er den sidste - tværtimod. For for nogle uger siden, var jeg nede og besøge de skønne mennesker fra Jeanne D'arc, hvor endnu en artikel blev kreeret, og som jeg nævnte den anden dag, så var det jo meningen, at Dorte skulle have været herhjemme i onsdags, for at kreere endnu en artikel til næste års julenummer. Det blev desværre aflyst grundet sygdom, men allerede i januar går det igen løs, og den næste artikel skal i hus. Jeg glæder mig allerede som et lille barn, for ikke at tale om at se, når det færdige resultat kommer ud på tryk. Der går jo godt nok lidt tid imellem, da de jo laver deres magasiner et helt år i forvejen, men hey - så er der jo heldigvis noget at glæde sig til :)

Hvad kan jeg sige? Jeg elsker allerede mit samarbejde med Jeanne D'arc Living, og glæder mig til et helt nyt og spændende år med dem, hvor flere spændende ting skal ske :)  

4 kommentarer:

  1. Jeg er sååå stolt af dig søde, synes virkeligt det er fedt og velfortjent:) Også selvom jeg er en lille smule misundelig, haha:)

    SvarSlet
    Svar
    1. iiih taaak min søde! Det er jeg meget glad for, at du siger! Og hallo - jeg er da også misundelig på din tv-optræden! Det er jo ENDNU mere sejt!!!!

      Slet
  2. Hvor er du sej! Super fedt. Hvor kan det købes?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Bianca :) Og ja, det er da lidt sejt, men også ret vildt for mig :) haha! Jamen du kan se her på deres hjemmeside, hvor det kan købes i forskellige byer. Der er nemlig ikke særlig mange steder, de sælger det, men via. dette link kan du indtaste bynavn, og se hvor det sælges i nærheden af dig :) http://www.jeannedarcliving.dk/xCMS/Default.aspx?id=30

      Slet