torsdag den 31. januar 2013

Coco & Co Dinner

- og en fuldtallig mafia til at spise den

Igår var vi (Sabina, Bitten, Line og jeg) nemlig blevet inviteret på huskiggeri og spisning hos den kære Camilla. Hun og Junior havde nemlig bakset en dejlig dinner sammen til tøserne, og så blev der ellers hygget, sludret, sladret og spist på fulde hammer. 


Camilla diskede op med en skøn skøn Chili Con Carne, hvortil vi fik nachos, guacamole, creme fraiche og et ekstremt skønt cornbread. Jeg er sikker på, at Camilla deler opskriften med jer snarest, men billeder fra aftenens tallerken skal I da ikke snydes for herinde :) 

Desserten bestod af en smuk og lækker og lidt anderledes "kage", nemlig en Grasshopper Pie lavet på en bund af oreos og m. mintmousse i midten og flødeskum på toppen. En rigtig kaloriebombe, som var helt ny for mig. Uhm. Kan jeg sige mere end, at jeg var ekstremt mæt og glad, da jeg kom hjem igen?!! Og ja, jeg sov også ekstreeemt godt, efter en aften med god mad, sludder, sladder og ikke mindst tant og fjas :) 


Alt i alt endnu en dejlig aften i selskab med de dejlige damer. Og jeg er sikker på, at den dejlige Victor havde det på samme måde, for ikke nok med, at han satte en feststemning uden lige igang, så var han altså heller ikke vildt tilfreds med at blive puttet, nu hvor det lige var aller sjovest! Well, i seng det kom han, og vi fik spist godt med dessert og drukket en god kop kaffe. 

Endnu en dejlig aften med blogger-damerne, som får bragt en masse god snak på banen, som man KUN kan snakke om andre bloggere om! Æææh, det er nu godt at få frit løb for det en gang imellem :) Nørderier ud over alle grænser, og jeg elsker det :) 

4 kommentarer:

  1. Har lige sat grasshopper pie på listen over kager, der skal bages til mit fødselsdagskagebord, og glæder mig rigtigt meget til at smage den - forventningerne er nu blevet skruet lidt ekstra op!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ejh hvor lækkert :) Og et helt bord, fyldt med kager - det kan kun blive godt :) Mht. grashopper pie, så skal du nok overveje, alt efter hvilken opskrift du bruger naturligvis, om du skal komme mere mint ekstrakt i. Det kunne denne udgave i hvert fald godt tåle, og det tænker jeg også, at Camilla skriver i sin opskrift, når den kommer på bloggen :)

      Slet
  2. Tak for sidst - hehe, ja han var godt nok ldit sur den bette da han skulle i seng! Faktisk var han mere sur end han plejer, han er nemlig ikke altid så tosset :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er da klart :)Jeg ville da også blive gal, hvis jeg hele aftenen havde været omringet af en flok dejlige damer, som ville lege gemmeleg i bruseren og kigge på klovnesamling sammen med mig, og så pludselig blev smidt i seng! ØVV :D Ja jeg forstår god den bette mand ;)

      Slet