torsdag den 31. oktober 2013

HAPPY HALLOWEEN

- og et par spooky ideer


For hvis du synes, at HALLOWEEN er ligeså (u)hyggeligt som jeg, så synes du med garanti også, at disse lækkerier kunne være sjove at kreere idag :) Og hvis ikke du synes, så ved jeg, at dine unger (hvis du er heldig, at have sådanne) vil elske det. Om ikke andet vil I alle elske at spise sagerne efterfølgende - og det er med savle-garanti :) 

1. række fra venstre:

2. række fra venstre:

3. række fra venstre:

Måske har du allerede planlagt, hvad der skal bages eller kreeres idag, men jeg har endnu ikke fundet ud af, hvilken ny Halloween-sag jeg skal prøve kræfter med idag. Hmmm... tænke, tænke, tænke.... Måske nogle klamme og blodige Brain Cupcakes?? :) Booooo!

2 kommentarer:

  1. Nice :D Hehe her skal der ikke bages til Halloween - der skal bages pølsehorn til den ældste og lækre aftensmads-grovboller til os andre - det bliver vidst ikke mindre tema-agitigt end det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Orrrrh pøllehorn !!! SHIT hvor kunne jeg godt bruge sådan et par basser lige nu !!! Det er alt for lang tid siden, jeg sidst har bagt det! :) Og hey - halloween eller ej, det fik stadig mit mundvand til at rende stærkt ;)

      Slet