lørdag den 10. maj 2014

Læseferie

- og en lille update


Bacheloropgaven er afleveret, eksamensbeskrivelser og studieprodukter til eksamenslodtrækningen er afleveret (alt sammen den 1. maj) og jeg har endelig læseferie.

Det har været en sej og hård periode at komme igennem, men jeg overlevede, og nu mangler jeg "kun" 4 mundtlige eksaminer (og en enkelt skriftlig i tysk) før end jeg kan kalde mig folkeskolelærer. Åh jeg glæder mig altså til den dag sidst i juni. 

Nå, men med en efterhånden meget forsømt blog, vender jeg nu ligeså stille tilbage til overfladen igen. Jeg plejer godt nok at sige, at jeg stresser af ved at bage, hvilket også er sandt, men jeg har ganske enkelt ikke haft tid til at stresse af. Den har kørt på fulde drøn 24/7, og det kan mærkes. Ikke bare på bloggen og hjemmet men i særdeleshed også på krop og sjæl. Men hey - nu er der læseferie, og efter en hel uge med absolut ingen planer - udover den jeg havde med sofaen og det kedelige våde og triste vejr (ja og så lige en skriftlig prøveeksamen i tysk i mandags), så føler jeg efterhånden, at jeg er ved at være ladet op igen. Man kan vel sige, at jeg tog revanche for den påskeferie jeg aldrig fik holdt :) 

Jeg glæder mig derfor til at fremvise lidt ting på bloggen igen, og mest af alt glæder jeg mig til næste uge, hvor der forhåbentlig kommer gang i læsningen efterfulgt af en del lækre ting fra køkkenet :) 

Oh well, alt dette hjælpes naturligvis på vej af at have en skøn aften i sigte, hvor den står på gode veninder, god mad, drinks og melodi grandprix. Skal I se grandprix i aften? 


Ellers vil jeg bare sige, at jeg har savnet bloggen helt enormt, og glæder mig til igen at kunne læse med  hos jer, og give jer noget at læse med på herinde :) Jeg håber ikke, at have mistet for mange af jer derude, og til de af jer der allerede følger mig på Instagram, så har I også set, at der er liv engang imellem ;) Så helt død er jeg ikke, og jeg kan ikke vente med at komme igang igen :) Wuhuuu. 

Jeg kan allerede afsløre, at der kommer en lille sag på bloggen i morgen, som evt. kunne være en fin idé til mors dag. Jeg skal nok sørge for, at udgive indlægget tidligt, så I kan nå at hoppe i køkkenet, hvis det skulle have interesse :)

Vi blogges ved - og rigtig god melodi grandprix aften og god weekend

2 kommentarer:

  1. Dejligt at du lige har haft mulighed for at komme op til overfladen igen og fedt at det snart er overstået med alt det skolegang! :D
    Jeg bliver nødt til at høre dig, hvor du har det skønne bord fra? Det er bare så fint! OG knæk og bræk med eksaminerne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. JA! Du kan også tro, at jeg glæder mig :) Bordet er fra en butik i Frederikshavn der hedder Helberg Design. De har også en hjemmeside, men jeg har hørt fra flere kilder, at de vist ikke har det mere. Men prøv da at tag et kig. Det kunne jo være, at de havde fået det på lager/i butikken igen :)

      Slet