fredag den 27. maj 2011

Karneval

- og jeg har sådan glædet mig. Specielt fordi jeg får alle mine dejlige "høns" at se, også fordi vi i år har lagt så mange timer og kræfter i vores kostume. Vi skal nemlig være påfugle, og det er ikke et kostume man bare sådan lige hefler sammen. Tid og energi er der blevet brugt, så nu håber vi altså på godt vejr i morgen. Det ser noget tvivlsomt ud ifl. DMI, men om end ikke godt vejr, så for pokker da bare tørvejr? :)

Nedenfor får i lige et par billeder af vores fantastiske alkohol-hønsehus, som min dejlige innovative kæreste har lagt en del timer i. Billeder af kostumet kommer senere, når det er helt fikst og klar, for i morgen får jeg nok ikke meget tid til og blogge ;)


 








Jeg har mange ting på programmet idag. Jeg er godt igang med opgaven, og heldigvis for det, for resten af weekenden kommer ikke til og stå i dennes tegn. Senere idag kommer min veninde Signe (som også er med i karnevals løjerne) - hun kommer fra Århus, så jeg tilbød hende, at komme op og hygge og overnatte hos os, indtil i morgen, da hun ellers skulle ret tidligt op og med toget. Vi skal sammen have styr på det sidste til i morgen, også skal vi lige have bagt en omgang boller til vores morgenmad i morgen. En god solid morgenmad må også gøre lidt for, at vi kan holde varmen.

Lørdag går dagen jo så med karneval, og søndag skal jeg jobbe. Jeg har endvidere også lovet gemalen at rette hans hovedopgave igennem - det skal gøres søndag efter arbejde. Shyww, pist væk var den weekend, også skal der ellers bare knald på opgave skrivningen efterfølgende >>skal jo aflevere onsdag!!<< Jeg bliver presset, men sådan arbejder jeg nu heldigvis også bedst.

Hav en fantastisk fredag - og god weekend derude, kryds please fingre for KANON vejr i morgen :)
PS: Jeg har stadig problemer med Blogger - jeg kan ikke få lov at kommentere mine egne indlæg, og nogle gange heller ikke andres. Bare så i ved, hvorfor jeg ikke får besvaret jeres dejlige og varmende kommentarer for tiden - men bare rolig, så snart blogger er på dupperne igen, så er jeg klar på tasterne ;)

2 kommentarer:

  1. Er der nogle af dine fine kager med i den flotte vogn? For så skal jeg da holde øje med en flok påfugle ;).
    Godt karneval - Gitte (der skal være sailor sammen med 44 andre)

    SvarSlet
  2. Haha, det var der godtnok guld Gitte. De var nok også bare blevet godt våde i det triste vejr. Håber i havde et godt karneval :-)

    SvarSlet