torsdag den 1. september 2011

De tre T'er: Træt Travl Torsdag

- det er vist det der beskriver min dag bedst


Var oppe kl. 6.00 i morges for og cykle i skole til kl. 8.00 og være der til kl. 14.00. Derefter vendte cyklen og jeg snuden mod centrum for og møde på job kl. 14.30, og ramte så mit kære hjem igen kl. 19.00, hvor Peter heldigvis havde aftensmaden klar. Vi fik dejlige nemme pitabrød, som jeg jo lavede en dobbelt portion af igår, hvilket giver pote på en dag som idag.

I morgen skal jeg igen møde i skole kl. 8.00 også videre på job endnu en gang. Der er nemlig Open By Night i Aalborg i morgen, hvilket betyder åben i alle butikker til kl. 22.00 - snooork !! Jeg vælger dog og fokusere på de gode penge og ikke mindst de hyggelige timer jeg får med mine pimpede, salgsklare og glade kollegaer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar