lørdag den 29. oktober 2011

Kitchen Duty

- for vi får gæster til Italiensk i aften


Derfor var der jo lige en tiramisu der skulle laves og sættes på køl, for det fik jeg ikke lige gjort igår aftes, da vi jo var til fødselsdag hos bedste. Well well, tiramisuen blev fikset efter at have indtaget en skøn omgang morgenmad (natural youghurt m. stykker af figenpålæg, solsikkekerner, rosiner, hakket hasselnødder og en god clementin).

Nu sidder jeg så med en god kop kaffe og venter på, at dejen til en omgang Braided Pesto Breads bliver færdige med at svulme :) Og nej, super italiensk er disse brød godtnok ikke, meeeeen jeg fandt pludselig ud af, at jeg ikke havde mere durummel i skabene, for så var det altså meningen, at der skulle have været bagt foccacia. Skidt pyt, der kommer da i det mindste brød på bordet ;)

2 kommentarer:

  1. Lyder ellers som en dejlig morgen. Har også selv ordnet desserten til aftenens gæster her fra morgenstunden.
    Godt du kan tænke kreativt, når ingredienserne man troede var der, pludselig ikke er det :D

    SvarSlet
  2. Bianca: Ejh hvor skøønt :) Det er altså en lidt skæg fornemmelse, at lave dessert fra morgenstunden ;) Lidt ligesom at spise fredagsslik om lørdagen :)

    jeps, og det blev jeg også lidt nød til, da Peter har bilen på job idag, og ja - jeg orkede ikke lige at tage cyklen i føtex efter durummel. Hæhæ!

    SvarSlet