søndag den 15. januar 2012

Cosy Sunday

- er præcis hvad denne søndag har været


Den har nemlig stået på ren afslapning, soven længe med en langsommelig opstart på morgenen, hygge på sofaen, top-nydelse af det smukke vejr, en hel del tv og en smule faglig forberedelse og læsning til dagens undervisning i morgen :) Søndagen fortsætter i afslapningens tegn, da vi nu lader op til et forhåbentligt brag af en håndboldkamp med tilhørende "sundere aftenskaffe"-hygge :)

Den består nemlig idag af den længe ventede clementinkage, som jeg har brugt en hel del timer på her i eftermiddag. Ja, den ser måske ikke ud af meget og du undrer dig helt sikker over, hvorfor den dog har taget flere timer at lave, men så må du undre dig til i morgen - for nu står den altså på håndboldkamp og kage, sundere kage :)

På snarligt gensyn, og god kamp til alle jer der ligesom mig, ikke er hoppet med på den royale bølge og alle hoffesterne, men istedet nyder en god håndboldkamp med vores dygtige herrelandshold :)

10 kommentarer:

  1. ja, det er så vildt med det smukke vejr - jeg må indrømme jeg har været en hel del sammen med Dronningen osse. Kagen er jeg spændt på, når du ligefrem sir den er sund ha ha ..... og hvis den tar så lang tid at lave, så har du vel osse tabt dig på at lave den .....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det er også ok at falde lidt i, for kjolerne er da smukke og spændende at se på :-) Haha, ja tiden burde godtnok smide et par kilo i sig, men jeg tror det desværre ikke. det kunne ellers være ret smart :-)

      Slet
  2. Jeg kigger ind i morgen så :) -nu er jeg jo bevet nysgerrig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja gør endelig det - selvom kagen ikke ville lykkes :( ØV!!!

      Slet
  3. Svar
    1. Det var det sørme også Linda :) Godt herrene vandt ;)

      Slet
  4. Tænkte faktisk på dig i går, om om du sad klar i sofaen til kampen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, selvfølgelig sad jeg klistret til skærmen ;)

      Slet
  5. NØJ hvor er den flot, den kande, Kristine!!! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er den ikke bare smuk? :O Jeg er også fan - og det er så vildt at den får sit eget indlæg senere ;) Haha!!

      Slet