søndag den 18. marts 2012

Indtrykkene bundfældes

- efter en fantastisk dag


For efter en helt igennem skøn dag til Foodexpo i Messecenter Herning, og i selskab med de dejlige blogger-tøser (incl. den søde Piske, som jeg endelig mødt for første gang), så kan man snildt kategorisere mig i den kategori, der hedder ekstra træt med træt på! For med så mange nye indtryk, ny viden, god mad, lækre smagsprøver, interessante udstillinger, dygtige fagfolk og spændende produkter, ja så var, og er jeg stadig temmelig bombet, da jeg for kort tid siden kastede mig ned i sofaen.

Det hjælper måske heller ikke meget på det, at jeg kun fik 4 timers søvn i nat (da vi jo skulle ret tidligt afsted), men jeg var bestemt ikke den eneste der var træt. I hvert fald blev der nikket frem og tilbage på forsædet og brummet i kor omme fra bagsædet - det er virkelig hårdt at være på tur, men hvilken skøn tur ;)

Jeg lover, at I nok skal høre meget mere om den kære madmesse Foodexpo de næste par dage, men lige nu skal der hentes pizza, flades ud og bare dases. Herefter kalder sengen meget meget tidligt på mig, for i morgen truer atter en dag :)

4 kommentarer:

  1. Hovhov, jeg er ikke sød! Eller... ;-)
    Superhyggeligt at møde dig! Fedt at jeg lige kunne få det til at passe ind i Jyllandsplanerne. Og husk, at nu er det jeres tur til at komme til Djævleøen, hehehe :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Johooow, jeg synes du er :)

      ja det var vildt fedt i lige kunne smutte forbi Herning ;) Haha - åååh ja, du har vist ret :) Vi må et smut til det satans ø næste gang ;) det er vores tur ;)

      Slet
  2. Hej Kristine.

    Jeg har netop været sammen med min veninde, som er venner med en der hedder Rikke Rask på facebook (hende kender jeg ikke), men af en eller anden årsag kom vi frem til hendes billeder, hvor jeg så en pieces kage, og så måtte jeg lige kigge videre, da jeg synes den så bekendt ud. Så nu ved jeg også hvordan du fester ;) Hehe. Verden er lille :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line :)

      Ejh hvor skægt. Jaja - jamen selvom det er længe siden, så fester jeg vist stadig sådan ;) haha.

      Verden må virkelig siges at være lille ja :)

      Slet