lørdag den 17. marts 2012

St. Patrick's Day Cookies

- bare en undskyldning for at bage


For herhjemme fejrer vi altså ikke St. Patrick's day, men derfor er det stadig en perfekt lejlighed til, at få bagt en solid omgang sugarcookies - og ikke mindst med et hyggeligt tema.

Jeg lavede derfor en omgang tre- og firkløvere, eller nærmere i form af sammensatte hjerter, for når man ikke lige har en firkløver udstikker på lager, så må man jo hive sin kreative side frem fra gemmerne og lave et alternativ, og det blev egentlig ret godt, hvis jeg selv skal sige det :)

Opskriften er selvfølgelig den samme klassiske, og du kan finde både opskrift og fremgangsmåde, ved blot at klikke dig ind lige her.


Nu vil jeg så småt gøre mig færdig til at komme videre i teksten. Jeg skal nemlig bruge aftenen i selskab med en veninde, hvor der skal laves lidt mad, hygges og ellers bare sladres igennem og dase :) I morgen står den nemlig på den længeventede madmesse Foodexpo i Herning, så jeg skal ret tidligt op og afsted. Lines taxaservice er allerede her kl. 6.00, så det er med at være klar når de triller ind på vejen. Pyyh det er tidligt, men jeg er sikker på, at det er det hele værd :)

Når det så er sagt, så vil jeg nu pakke en omgang St. Patrick's day cookies ned og tage med ud til den kære Maj. Så har vi jo lige lidt til aftenskaffen :)

6 kommentarer:

  1. De har sådan en flot farve :) hvis ikke de bliver spist aftager vi da gerne i bile i morgen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den ramte ret godt plet ;) Oooh yes - resterne kommer med i bilen (hvis der bliver nogle) :) Peter får drengevisit senere ;) haha!

      Slet
    2. Hvor er de bare fine! Og så har Peter altså ret i, at jeres nye bord tager sig godt ud som fotobaggrund :)

      Slet
    3. Taak søde :) Jaaa, han har altså ret til tider den Peter :) Det er så fin en træstruktur - i like :)

      Slet
  2. Hvor er de fine! Dem er du sluppet godt fra - godt tænkt med hjerterne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. iiih takker :) Ja det var ikke så dum en idé - selvom de lige mangler en stilk :)

      Slet