lørdag den 31. marts 2012

Lørdags fri

- og en hel dag med hygge


Men også en smule af det praktiske, for i morgen står den på den månedlige søndagsvagt i Pieces, hvor der forhåbentlig sker en masse, for folk har jo fået løn :) Jeg håber i hvert fald der bliver noget at lave, for søndagene plejer godtnok at være stille.

Jeg fik jo påskeferie igår, så her til morgen blev det fejret med et godt stykke brød, en god kop kaffe og et glas friskpresset æblejuice, for lidt afslapning og opfyldning af energidepoterne skal jo til, før dagens strabadser skal overståes. Selvom dagen egentlig står i afslapningens tegn, så skal der altså også lige ordnes lidt tøjvask, oprydning og påskeforberedelser inden bimsen og jeg helt kan gå i dvale. Peter er på job idag, så vi har næsten hele dagen for os selv og til tøsehygge, hvor eftermiddagen nemt kunne gå hen og blive nydt på altanen med et tæppe (en lille rest af forkølelsen spøger nemlig stadig) og en kop kaffe ;)

Har I fået ferie, og hvad skal den i så fald bruges på? :)

6 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det lækkert ud det brød - jeg bliver helt sulten :)
    Min ferie skal bruges sammen med familien, og så har jeg en stak afleveringer der skal aflives ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også virkelig lækkert. Jeg har linket til opskriften oppe i indlægget herover, så du kan snildt gå igang her i påsken :) Det er nemt og lækkert. UHM! Ejh det lyder hyggeligt med familie-hygge. Dog mindre hyggeligt med afleveringerne, men jeg kender det godt. Jeg har også lige en opgave eller to der skal kvæles ;)

      Slet
  2. Øv, jeg har ikke ferie.. godt nok skal jeg kun til én forelæsning i løbet af ugen grundet helligdagene, men lur mig om mit arbejde ikke ringer tirsdag og onsdag, så ferie bliver der ikke meget af (til gengæld bliver der penge)
    ..og nu har jeg også lyst til ristet brød med smør!

    SvarSlet
    Svar
    1. æv for pokker da, og ja - det arbejde har det altså med at snige sig ind, når man lige har et par fridage. Og ja, pengene er jo lækre at have :)

      Hehe, det var heller ikke nogen dum morgenmad ;) og på et lækkert stykke brød, yum :)

      Slet
  3. Tak nu fik jeg da lige lyst til ristet brød :-D

    Jeg har ferie (yay!), og den skal bruges på hygge med gemal og venner, træning, læsning, tvserie-kigning og nok også lidt madlavning... ;-)

    Nåja - og forårsrengøring! :-O ... kan være, jeg også skal rydde lidt op på bloggen...

    SvarSlet
    Svar
    1. Muhahaha - ristet brød er også ganske undervurderet :)

      Juhuuuu, hygge med gemal og venner er heller ikke sådan at kimse ad. Haha, forårsrengøringen blev ordnet herhjemme idag. SKØØNT! Så kan jeg vist godt holde ferie med god samvittighed :)

      Slet