tirsdag den 24. april 2012

Tirsdag - en fridag

- som skal nydes med huslig hygge


For denne uge er nemlig ret nem for mit vedkommende. I går stod den på litteraturcafé på seminiariet og så skal jeg ikke møde igen før torsdag og fredag, som begge står i repetitionens tegn *indsæt eksamensstresset smiley*

Jeg ved dog godt, hvad de to fridage skal bruges på, for idag står den på lidt huslige pligter og et frisørbesøg (i kampen om at få min egen blonde hårfarve igen) , og i morgen har Peter og Chillum fødselsdag, så der skal der jo hygges lidt ekstra om dem :)

Endvidere har min storebror og Peter vist en løs aftale om, at de idag skal et smut i METRO og mandeshoppe lidt. Jeg har derfor en plan om at tage med, men istedet blive smidt af ved IKEA, så jeg kan trisse rundt der lidt, imens drengene kigger på gigantiske sprutflasker og kæmpemæssige bacon pakker i kødafdelingen i METRO :)

2 kommentarer:

  1. Smuk rose! Man kan da ikke undgå at blive i godt humør, når man er omgivet af smukke blomster :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej - det har du nemlig helt ret i :) Derfor købte jeg også to buketter, nu jeg var igang :)

      Slet