søndag den 10. juni 2012

Ud i det blå

- kun med klipklapper på


Eller i hvert fald næsten, for igår havde jeg jo denne ustyrlige trang til, at komme ud at køre i det ganske danske land, så Peter måtte hives ud af sengen, i tøj og med ud på landevejen. Vi startede, som jeg jo nævnte det igår, med at indkøbe årets første danske jordbær ved Føltved, og herefter gik turen så videre øst på.





Vi fortsatte nemlig turen mod Hals, hvor vi slog et smut ned omkring havnen, gik lidt rundt og stødte faktisk også på et hyggeligt lille loppemarked, hvor de lokale solgte ud af de gamle og hyggelige sager. Jeg tog mig en hurtig loppe-kigger, alt imens Peter havde sat sig ud i bilen som en anden sur ægtemand, som bestemt ikke mener at det der loppemarked er noget for ham :)





Efter et hyggeligt visit i Hals gik turen nordpå igen, for svigermor og svigerfar ville give eftermiddagskaffe. Det kunne vi ikke sige nej til, så vi tog den ad landevejen "hjem" mod Jerslev, hvor Peters forældre bor - en rigtig hyggelig tur, som blev nydt i fulde drag, når man jo ellers bare plejer at køre på motorvej. På vejen fandt vi en hyggelig lille plantage - Vester Aslund Plantage, som absolut er en vi skal kigge nærmere på, når bimsen er klar til sjov og skovtur igen.

Og som billederne så fint fortæller, så var vi også ude at molde lidt lupiner i vejkanten. På det ene billede ses det også tydeligt, at Peter havde fri adgang til kameraet inde i bilen, for der blev virkelig dokumenteret, hvem molderen var :) Uuuups :)

Endnu en dejlig weekend er nu gået, dog alt alt for hurtigt efter min mening. Der er så heldigvis blevet ladet godt op, både på familie-kontoen og restitueringskontoen, så nu er vi for alvor klar til, at gå i sving med endnu mere eksamensforberedelse fra i morgen af.

Hvad er jeres weekend gået med?

9 kommentarer:

  1. Arbejde. 8. weekend i træk og jeg skal også arbejde de næste 5 weekender.. Det er lige i overkanten.

    Men nu har jeg fri mandag og tirsdag. Så må jeg jo bare holde weekend der.. Det er bare ikke helt det samme!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fy for pokker da :( Det var da også temmelig groft, at du har fået tjansen så mange weekender i træk. Pyhj. Men okay - jeg ville til enhver tid bytte lidt arbejde ud med eksamensræset. Buhuuu.

      Slet
    2. Sådan er det når folk skrider fra deres job og ikke overholder deres kontrakt. Så er man jo nød til at træde til. Det er svært at sige.. jeg holder fri i dag, så I må lave jeres egen mad som I havde bestilt! Desværre!

      Men nej, det er ikke retfærdigt!

      Slet
    3. Ja det er ikke fair, men godt der alligevel er anstændige og pligtopfyldende medarbejdere som dig i det firma :) Ellers ville de da være helt på spanden :)

      Slet
  2. Hey..

    Jeg var i Randers regnskov og Graceland.. kig forbi min blog og se billeder...

    SvarSlet
  3. Dine billeder er rigtig gode.. :-)

    SvarSlet