søndag den 20. januar 2013

Blog vs. Instagram og Facebook

- blot en lille information

Billede lånt her

For jeg modtager nemlig rigtig mange anmodninger på både Facebook og Instagram, af folk jeg ikke "kender" (læs: folk jeg ikke har mødt i virkeligheden), men som enten vil være venner med mig, eller blot vil følge min Instagram profil. Det er jeg naturligvis rigtig glad for, og meget beæret over at I gider, men der er altså en grund til, at I er blevet "afvist". Jeg har nemig valgt at holde både Facebook og Instagram "lukket", for alle andre end mine venner, da jeg tit og ofte smider nogle personlige billeder op, af både familie og venner (ork ja, der ryger også mange kage-bage billeder op begge steder, men dem får I jo at se på bloggen alligevel), som derfor kun skal ses af venner og familie. 

Jeg synes der er super skønt, at I er interesseret i at følge mig, men jeg har altså fra starten af valgt, at holde disse to medier lukket, og det håber jeg I har forståelse for :) I hvert fald vil jeg med dette indlæg blot fortælle jer, at der altså er en grund til, at I ikke kan se min profil på hverken Facebook eller Instagram, og at det ikke er fordi, at jeg er en dum kælling, der bare ikke gider jer, for det vil jeg :) Det bliver bare enten her på bloggen, eller på vores meget velfungerende og meget vel-tilmeldte gruppe på Facebook - "Aalborgs Cupcakemafia" :) 

Jeg håber I har forståelse for dette, og at I istedet vil nyde billederne og fortællingerne, når de dukker op herinde :) 

10 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens følge dig. Noget privatliv skal du jo have ;-) så det har jeg fuld forståelse for. Jeg vælger også kun at være venner med folk jeg kender i virkeligheden, på facebook :-) men har dog tit tænkt på at "følge" dig på instagram, men der er jo en grund til at du har valgt at lave din side privat ;-) så nu ved jeg da i hvert fald at jeg ikke skal lave min tanke til handling.
    Ha en dejlig søndag :-)
    Hilsen Lærke Skall

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja ikke? :) Jamen egentlig synes jeg jo det er en fin idé, som jeg jo også benytter mig af, men da der egentlig mest kommer billeder på instagram af fulde venner og veninder, fester, familie billeder, hunden osv. op, så tror jeg bare ikke lige det er "målgruppen" (altså jer fra bloggen). :) Mange bruger jo instagram som en forlængelse af bloggen, men det gør jeg derimod ikke rigtig :)
      Lærke forresten - er dine lakridser kommet frem? :)

      Slet
    2. Hov har lige haft pause med at læse blogs pga bachelor, men nu er det ovre og jeg er tilbage på pletten. Men mine lakridser kom allerede sidste mandag :-D mums!

      Slet
    3. Åg for pokker - det skal du ikke tænke på Lærke :) Håber det gik godt med din bachelor ;)

      Ejh hvor skønt !!!! Gut gut, skulle bare lige sikre mig, at de var kommet det rigtige sted hen ;) Jeg håber du nyder dem i fulde drag :)

      Slet
  2. Uhh overskriften gav mig frygt for at du ville lukke bloggen og bruge instegram og facebook i steder, er nemlig ikke den store fan af disse medier når det er folk jeg ikke kender i virkeligheden, så forstår udemærket dit valg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uuuuha - nej nej nej ! BARE ROLIG - det kommer aldrig til at ske ;) Bloggen kommer til at køre på fulde hammer ;) No worries ;) Dejligt du tilmed forstår mit valg :)

      Slet
  3. Der skal være plads til både hverdag og fest.... så helt forståeligt at du "lukker" os ude af dine private billeder. Men så er det jo heldigt at man kan følge dig her på bloggen og på Aalborg Cupcakemafia :0)
    - Altid god inspiration! Tak for en fantastisk blog!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke? :) Jeg synes også det er ok rimeligt ;) Og hvor er det dejligt, at I er så forstående :) For ja, jeg prøver da at fortælle lidt om mig selv om min hverdag herinde alligevel :)
      Dejligt du kan lide hvad du finder herinde Hald :) Der er ikke noget bedre, end når det man laver, når ud til nogen der værdsætter det :)

      Slet
  4. Elsker også Instagram :-) Er netop begyndt at få fremkaldt mine IG billeder, det kan anbefales :-) Tag et kig på http://www.pixum.dk/instagram her er 75 IG print gratis ;-)

    SvarSlet