lørdag den 7. april 2012

Påskefrokost

- er hvad aftenen i aften står på


Min kære veninde Maj har nemlig inviteret til tøse-påskefrokost, og det er med det hele :) og med det hele mener jeg selvfølgelig hele frokost-arrangementet (sild, æg, frikadunser, leverdreng osv. osv.)incl. hjemmebrændt snaps ;) Hahah! iih ja, det har altså moret mig en del, så skægt skal det så sandelig nok blive.

Jeg har så lovet at stå for desserten, og egentlig havde jeg bestemt mig for, at vi skulle have baked alaska, men men men, da jeg fandt ud af, at det hele jo egentlig skal laves lige inden servering, og kræver en del fryseplads, ja så var det pludselig lige lidt for omstændigt. Jeg blev derfor enig med mig selv om, at en lun chokoladefondant m. vanilleis og lidt godt pynt til, ville sidde lige i skabet. Nåeh ja, så var det også bare lige lidt nemmere at have med at gøre, både forberedelsesmæssigt og serveringsmæssigt. HOST HOST, og måske også kontrolmæssigt, efter indtagelse af små mængder alkohol under maden :)

Og for det ikke skal være løgn, så fik jeg faktisk også lun chokoladefondant igår, da vi var hjemme hos mine svigerforældre og spise, hvor jeg også medbragte desserten. Pyha altså - godt jeg for et par timer siden fik cyklet en god lang tur på kondicyklen, for som vi alle ved, så er det ikke en særlig sund choko-bombe :) Tværtimod ;)

Laver I noget særligt på denne herlige lørdag? :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder vist til at der er god grobund for en hyggelig aften! :)
    Her har den stået på en omgang med mosfjerneren ude på græsplænen for Sørens vedkommende, mens jeg har hygget i køkkenet :) Det var lige en arbejdsfordeling jeg kunne holde til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Orrk manner, jeg lover dig det var klasse :) men nøjh jeg er smadret idag!!!! Dejligt i fik fordelt arbejdsopgaverne så fint imellem jer ;)

      Slet